Debat på Generalforsamlingen om foreningens synlighed

    Der var debat iver under arbejdsdrøftelsen, der rummede to helt forskellige emner:

    1. FORENINGSNYT: skal vores foreningsblad leve, dø eller fortsætte på andre betingelser? Når spørgsmålet stilles er det motiveret af en fordyrelse af opsætning, trykning og forsendelse. Så spørgsmålet var, hvor vigtig, det er at have nyheder og beretninger i en trykt version mod f.eks. en on-line udgave alene. Synspunkter og svar blev sendt med bestyrelsen til beslutning.

    2. SYNLIGHED: Inspireret af Spejder-Steffens gengivne oplevelser af at føle Ikast-Brande kommunal politisk overser vi frivillige organisationer, der ikke er rundet af idræt eller pleje/omsorg, havde vi en drøftelse i gruppestationer om MARKEDSFØRING: Hvordan kan vi blive bedre kendt i Ikast by, for hvem vi er og hvad vi tilbyder? LOBBYISME/ALIANCE: Hvilke indgange til offentlige instanser/systemer kan vi benytte os af, så vi bliver nævnt/kendt på lige fod med sports klubber og andre? MÅLGRUPPER: tilbud/aktiviteter, der appellerer til nye målgrupper?

    De støtter os